Vragen en antwoorden

Hoe is Sure Interieur ontstaan?
Tijdens mijn opleiding Style en Design, die ik als 16 jarige begon, mocht ik voor een project een klassieke stoel van mijn oma ``pimpen``.
Toen dit project was afgelopen ben ik onbewust hierin doorgegaan.
Ik begon langzaam maar zeker meubeltjes te zoeken en opnieuw te schilderen en/of
te bekleden. Ik ben vrij snel hierna een simpele webwinkel begonnen.
Hierop konden echter maar een maximum van 20 producten op worden geplaatst.

Al snel had ik meer meubels dan dat er foto`s op konden worden gezet!
De stap naar de professionele kant was dus snel gemaakt.
Dit is in 2006 begonnen en in 2008 is de webwinkel Sure Interieur opgericht.
De webwinkel is in Juli 2015 geheel vernieuwd!

Welke service bied Sure Interieur allemaal?
Ik kan via via voor u opzoek gaan naar net dat ene meubel waar u al een tijdje naar
op zoek bent. Als ik dit eenmaal heb gevonden zal ik contact met u opnemen en
bespreken we verder de prijs en de kleuren en uitstraling.
Ook werk ik in opdracht met uw eigen meubels.
U brengt de meubels aan en ik geef ze de restyling die ze verdienen!

Waarom is Sure Interieur zo goedkoop?
Sure interieur is zo betaalbaar doordat ik slim inkoop! Behalve dat de meubels in een goede tweedehands staat zijn,
vind ik de aanschaf-prijs ook erg belangrijk. Het uitgangspunt is om het voor iedereen leuk en betaalbaar te maken.
Zo helpen we allemaal mee met deze vorm van recycling!

Wat is de gemiddelde levertijd?
De levertijd van producten uit de webwinkel ligt na betaling gemiddeld tussen
de 2-3 werkdagen. Betaling via iDEAL gaat hierbij het snelste.
Grotere meubels kunnen op aanvraag op transport. 
De levertijden van producten
in opdracht gaan in overleg maar liggen medio rond de 3 weken.

Wat betekend de optie, in opdracht, precies?
Dit is een service waarmee ik aan de slag ga met uw eigen meubel(s).
Een opknapbeurt, een ander kleurtje, of alleen nieuwe (kast)knoppen? Alles is mogelijk!

Welke merken verkopen jullie zoal?
Ik werk niet met vaste dealers. Wel heb ik altijd iets van Clayre en Eef in het assortiment.
Ook Appletree en Todo Mundo komen regelmatig voorbij!

Hoe zit het met de verzending?
Kleine pakketten en de wat grotere tot 30 kg worden u aangeboden via PostNL.
De echt grote meubels gaan op transport. Hiervoor hebben wij contact met diverse transport-bedrijven. 
Het komt ook wel eens voor dat ik de meubels bezorg. Zelf afhalen kan ook ten aller tijden.

Ik vind het meubel toch anders dan verwacht, kan ik het retour sturen?
Dit zou erg jammer zijn en daarom wil ik dit voorkomen. Bij twijfel kunt u altijd langskomen om het
meubel eerst te komen bekijken. Retour sturen kan anders binnen 8 dagen.
Indien het product onbeschadigd en ongebruikt is, krijgt u het aankoopbedrag retour.
De verzendkosten zijn wel voor uw eigen rekening.

Wat gebeurd er met de lege verfblikken en kwasten?
Ik vind het milieu, en dus ook het bijbehorende afval scheiden, erg belangrijk.
Daarom breng ik eventuele verf restanten weg, laat ik kwasten hard worden zodat ze veilig kunnen
worden weggegooid en ik gebruik zo weinig mogelijk tot geen chemische middelen als terpentine en wasbenzine.
De krijtverf die ik gebruik is tevens milieuvriendelijk en ecologisch!


Is er wel eens sprake van garantie?
Nee dat is er niet. Aan alle producten is uiterst zorg besteed tijdens de restyling en ik zorg voor goede nazorg.
Het blijven tweedehands producten die af en toe hun gebruikssporen kunnen hebben.
Mocht dit zo zijn, dan vermeld ik dit altijd bij de bijbehorende informatie van het betreffende product zelf.
Natuurlijk kunt u altijd contact opnemen met ons mocht er onverhoopt iets mis zijn.
Ook meubels in opdracht die binnen een maand een ''verf mankement'' vetonen kunnen worden gemeld.

 

© 2016 - 2017 Sure Interieur | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel